Alla inlägg den 16 november 2008

Av Anna - 16 november 2008 19:00



Jaa Nu så har man börjat blogga igen.

Denna blogg tänkte jag skulle bli super bra.

Så jag ska försöka vara en aktivbloggare men får se hur det går.

Har nämligen väldigt mycket just nu med skolan, läxor,inlämningar,prov. Och nu när det närmar sig jul så börjar man ju tänka på det här som är nytt för i år jo nämligen betyg. till jul får jag mitt första betyg

jajjamen - Höstterminen 2008 8:an vi får hoppas allt slit har gett resultat.

Och som grädde på mosen så har man allt det här med lucia.

Louise ska ju tyvär inte hålla i lucia i år,

så vi har fått en ny tjej som heter Angneta som ska ta över.

Det är ju dom gamla vanliga låtarna så det är inte så mycket och träna. men det är så tråkit att det är så lite folk för vare år som går blir det bara mindre och mindre. för 3 år sedan så var ju säkert 20 tjejer i kören och i år är vi 5 Jag,Madde,Olga,Malin och maria "Dom gamlarävarna" som louise brukar säga . Och en sakt jag måste bara säga och det är att strömsund har väldigt fina Lucia kandidater i år

och det kommer bli en jämn kamp om kronan 


2008 lucia kandidater är

1 -Emelie Axelsson

2 -Jennifer Bergqvist

3 -Hanna ärlesjö

4 -Linnéa Johansen

5 -Emelie Rolandsson

6 -Gabriella Åhlstedt

7 -Marijana Eliasson


Svaret finns alltid i ditt hjärta PussPuss<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycks om min blogg?
 världigt bra håller hög standard
 bra men bör utvecklas
 inte alls bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards