Alla inlägg den 30 november 2008

Av Anna - 30 november 2008 18:18

Idag har jag varit och sjungit i AlanäsKyrka.

Det gick faktiskt ganska bra jag sjöng ett par adventssånger

och så sjönga jag "As I whent down in the river to pray"

som jag även ska sjunga på konfermationen.

Sen så fick jag en Pressent av Prästen

för att jag hade ställt upp att komma dit,

de var ett pressentkort på 200kr på Ö-bua


Idag var det också Julskyltning i lilla strömsund.

nu börjar det bli riktigt med jul stämmning.

dom hade hängt upp jätte fina ljus slingor vid konsum.

och i alla affärer var det tomtar och adventsljusstakar.

Jonas klass sålde torkkött,tunnbröd och kakor men det var

ju inte bara jonas klass som sålde utan mer sakt alla klasser,

förutom min "som sålde igår".

Men det gick ändå ganska bra för Jonas klass,

dom sålde nog för ett par tusenlappar.


DagensLåt: Mariah Carey - all i whant for chrismas is you

 http://www.youtube.com/watch?v=-8rY0Fyws20


pusshejs<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycks om min blogg?
 världigt bra håller hög standard
 bra men bör utvecklas
 inte alls bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards