Alla inlägg den 26 november 2008

Av Anna - 26 november 2008 18:50

Skolbio

Jajjamen Idag var det skolbio, vi såg på filmen "Varg".

Den var faktiskt ganska bra men det var nog tackvare,

Att den var filmad i mina trakter "Jämtland"

Några klipp var från östersund tillexempel.

Efter filmen så var det efterarbete om filmen

och då fick man välja mellan att diskutera filmen

eller vara med i en bild tävling.

Och ni alla kan ju gissa en gång vad jag valde..

Jo bildtävling så klart.

Så nu hade man ju tänkt å vinna den då.


Saknar Mormor Jätte mycket just nu :'(

Önskar att hon kunnat ha bott lite närmare.

och ett av våra gemensamma intressen är musik,

min och mormors favorit artist är sofia karlsson.


Så dagens låt är tillängad mormor min! <3  


Du liv - Sofia Karlsson

http://www.youtube.com/watch?v=f_LKPg5YlKI

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycks om min blogg?
 världigt bra håller hög standard
 bra men bör utvecklas
 inte alls bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards